2012. augusztus 4., szombat

Unikornisnak tűnő (?) amigurumi

Nos, az eredeti minta szerint egy bájos unikornis lenne a végeredmény, igazából minden rendben volt a leírással, az orra mégsem lett olyan.
Mivel ez életem első amigurumija, nem kizárt, hogy én toltam el valamit, akár a kitömésnél...
Amivel még gondom volt, a végtagok hozzáhorgolása menet közben; keresni fogok valamilyen videós útmutatást erről, hogy legközelebb szebb legyen!

Lányomnak viszont nagyon tetszik, besoroltatott az éjszakai alvópartnerek körébe, valamint jött velünk az Őrségbe is :)

1 megjegyzés:

  1. Most találtam rá a blogodra, ez valami nagyon ki édes! :) Sajnálom, hogy nekem a horgolás nem megy.... :)

    VálaszTörlés

Szívesen fogadok minden véleményt, kritikát, építő javaslatot :)
A megjegyzések azután jelennek meg, ha én engedélyeztem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...