2013. február 19., kedd

Hitchin a ride sálam

A történet jó régen kezdődött, már idejét sem tudom. Egyszer volt, hol nem volt egy gombóc Buci fonal...
Addig-addig gombolyodott, tekergőzött, mígnem megszántam, és kézbe vettem.
Ha kézbe vettem, akkor bizony el is készítettem, finom meleg sálacska kívánkozott belőle. Felvidítani a szürke, hideg téli napokat!
El is készült, biza, még az első fagyok előtt. Igen ám, de a színes falevelek lehullottak, szegény színpompás sálacska nagyon elárvultnak érezte magát. Nem is hagyta, hogy befejezzem, elbújt a ládám legmélyebb csücskébe. Mígnem ráleltem, eldolgoztam, formára igazgattam. Azóta is keresi-kutatja, hová lettek a színek e világról. Keresi a fákon....

 ... keresi a földön...
... talán tavaszra megleli!

1 megjegyzés:

  1. Mire ő újra a szekrénybe kerül, előkerülnek a színek is :) Nagyon szép lett!

    VálaszTörlés

Szívesen fogadok minden véleményt, kritikát, építő javaslatot :)
A megjegyzések azután jelennek meg, ha én engedélyeztem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...