2012. május 3., csütörtök

Nyárravalók kalandosan

Váratlanul tört ránk a nyári meleg, így hamarjában nyári kalapokat kellett gyártanom a lányaimnak.
Persze minden új fejfedő új kaland, főleg, ha mintából dolgozna az ember -sajnos. Egy korábbi Fürge Ujjak újságban leltem rá egy nagyon helyes kalapkára, ám ahogy elkezdtem horgolni, hamar kiderült: a leírás nem érthető :( Sebaj, elővettem a józan paraszti eszemet, így sikerült túljutni ezen a ponton, hogy két körrel később rádöbbenjek: a minta további részei sem jók, még a rajzosak sem!

Szóval visszabontottam, és a minta egy részét felhasználva megalkottam a saját verziómat, hagyatkozva az eddigi tapasztalataimra. Azt hiszem, soha többet nem fogok szolgaian minta után menni!

Kétféle karimát is kipróbáltam, a fenti kicsit nagylányosabb, a krémszínű romantikusan fodros lett :)


Mindkettő kalap 100% pamut fonalból készült, 3-as horgolótűvel.

Baloldali: Barka-Kabala-Mignon
Find on Ravelry

Jobboldali: Barka-Gilice-Bodza
Find on Ravelry

Ha szeretnéd elkészíteni, megtalálod a mintaleírását ide kattintva!

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek lettek. Ügyesen kijavítottad a mintát. :o) Olyan bosszantó, hogy egy újságban nem ügyelnek a leírásra. :o(

    VálaszTörlés
  2. Csinosak lettek!
    A nagylányosat még én is felvenném :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon csinik!!!A fehér nekem valahogy jobban tetszik, valahogy "kislányosabb"!!!A mintákra visszatérve én is épp ezen bosszankodom, ugyanis ebből az újságból én sem tudok kiigazodni a mintákon.Találtam én is egy nagyon csinos kis kalapot, de akárhogy osztok- szorzok , sehogy nem jön ki a minta!Nagyon bosszantó!
    További sok sikert!

    VálaszTörlés

Szívesen fogadok minden véleményt, kritikát, építő javaslatot :)
A megjegyzések azután jelennek meg, ha én engedélyeztem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...