2012. június 17., vasárnap

Critron kendő

Nagyon megtetszett a kötött változat, így nagyon megörültem, mikor a lányok felvilágosítottak: ez létezik horgoltban is! Mindeközben a Barkában jártam, ahol vettem két gombóc mandarin fonalat, kendőnek. Azt sejtettem, hogy a Critron fonalzabáló lesz, a Mandarinból valami szellős mintát terveztem... persze, a fonalak önálló élete...
A fotók csapnivalóak, amint lesz időm, kimegyek a szabadba és készítek pár élethű képet is :)
Update 2012/06/19: lecseréltem a fotókat :)


 Lelkesedésem kissé megcsappant, mikor azt láttam, végig rövidpálcával kell dolgozni. 6-os tűvel estem neki, hogy lazább legyen -és reméltem, hogy így haladósabb is lesz.
Section-okra van bontva a minta, ami nagyon megkönnyíti a munkát, viszont már az első section után úgy éreztem, ez valami borzasztó lesz...


 Furmányosan tehát úgy döntöttem, ahol nincs szaporítás, ott bizony 3 rövidpálca-sort egy sornyi egyráhajtásossal fogok helyettesíteni!
A section 2 után már két sorokat is "összefogtam", ahol egy sor rp volt, majd egy sor szaporításos rp sor, ott félpálcákkal dolgoztam...


A vége már így is nagyon sok volt... vagy már nagyon vártam, hogy kész legyek, a fonal puhasága ugyanis teljesen elbűvölt!
Nekem tetszik, hogy váltakozik a textúrája, a section 5-nél félúton fogyott el a 3. gombócom, így azt már nem horgoltam végig. Színt váltottam tehát, és saját szám íze szerint fodroztam a szélét.
Megjegyzem, csak a fodor és a felső szegély körbehorgolása elvitt majdnem egy egész gombócot!

Persze mikor üt be a kánikula? Amikor ma reggelre eldolgoztam a szálvégeket is. Nem baj, jön még hűvösebb idő, és elviszem sétálni ;)

Project on Ravelry

1 megjegyzés:

  1. Szia. Már rég horgolom a Critron eredeti változatát, de a tied is nagyon szép lett. Én csipkénél vastagabb fonallal nem mertem volna még, első kendőm (lesz ha elkészül).

    VálaszTörlés

Szívesen fogadok minden véleményt, kritikát, építő javaslatot :)
A megjegyzések azután jelennek meg, ha én engedélyeztem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...