2012. június 29., péntek

Példamutatásból

A múlt héten ki kellett mozdulnunk, természetesen a tűző nap ellen mindenki fejébe nyomtam egy-egy sapkát, kalapot. Kivéve magamra, amit csemetéim szóvá is tettek, természetesen :)
Nem maradhatok rossz példa, így aztán magamnak is kerítettem egy kalapkát :)
Amint lesz vállalkozó szellemű fotós, rajtam is megmutatom, ígérem!







Minta: nagyimintás sapka (Gyalus Katalin)
A leíráson annyit változtattam, hogy egy sorral több szaporítást készítettem.
A karima saját kútfőből készült, félpálcákkal.

Fonal: Alize Bahar -Móló árnyalat  (260m/100gr) 100% pamut
Tű: Prym 4.00

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szívesen fogadok minden véleményt, kritikát, építő javaslatot :)
A megjegyzések azután jelennek meg, ha én engedélyeztem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...