2011. december 27., kedd

Céltáblák kardigánként

A sok kisebb projekt után nagyobb dolgokba is bele mertem fogni. Például ebbe a céltábla-kardigánba. Kisebb lányomnál való siker után nagyobb méretben is sikerült meghorgolnom.
Ami a legjobb, hogy bátran bele mertem nyúlni a mintába, hagyatkozva megérzéseimre :)



4,5 évesemnek készült a héten, írom először az adatokat.
Fonal: Schachenmayr smc - Cotton Bamboo Batik - 50% pamut, 50% viscose (bambus) - 120m/50g (Coats terméke)
Tű: Prym 5-ös
Minta: http://domihobby.ru/koftochka-kovrik/
Anyagszükséglet: kicsit több, mint 3 gombóc

A körlap átmérője kiterítve: 56cm (ez a gyerek mellkasánál a kívánt körméret)
Ez kb 104-es méretnek felel meg.

Konkrét horgolási útmutatót is írtam, még a gyöngyös blogomba>>



És akkor az adatok a csíkos céltáblához:
Méret: 152-es (9 éves)
Fonal: Barka Felhő, Avignon (sárga)- 2,5 gombóc, New York (szürke) -2,5 gombóc és London (pink) -1,5 gombóc
Tű: Prym 6
Körlap átmérője: kb 70 cm


A maradék fonalakból kijött ez a bohém sapka is, 5-ös tűvel horgoltam, hogy tömörebb legyen.
Lentről kezdtem, majd a pink csíkoktól kezdve piciket fogyasztottam.
Nem záródik be teljesen, horgolt zsinórral húztam össze a végét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szívesen fogadok minden véleményt, kritikát, építő javaslatot :)
A megjegyzések azután jelennek meg, ha én engedélyeztem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...