2011. december 27., kedd

A közelmúlt

Az internetnek hála, rátaláltam jó néhány közösségi oldalra, blogra. Nem csupán "sorstársakat" leltem, hanem sok új mintát, és persze apró-cseprő trükköket.
Első ilyen hely a Horgo-Blog!
2010-ben készült ez a sapi a kisebb lányomnak, a mintáját már a horgo-blogos lányokon keresztül leltem:

A nagyobbik lány is kért, picit kicsi lett, de szerette :)

Ezután leltem rá a Barkafonalra, ott is a horgolósuli fogott meg. Egy sapkával próbálkoztam, magamnak. persze 4-es tű helyett 3-as kellett a kéznél levő fekete pamutfonalamhoz, ennek megfelelően a sapi átlényegült, és nagyobbik lányom fején kötött (horgolt) ki.
A kép megtévesztő, modellt a kicsi állt hozz :)

A Barkafonalak aztán elcsábítottak, 2011. nyarán már sok mindent kipróbáltam.
Ösztönzőleg hatott a facebook-os kötős-horgolós csapat is, hihetetlen inspirációt adva munkáik szépségével!
Az alábbi sapi babaméretű lett, Barka Limonádé fonalból Szépia árnyalat.
Barátnőm kislányára épp jó lett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szívesen fogadok minden véleményt, kritikát, építő javaslatot :)
A megjegyzések azután jelennek meg, ha én engedélyeztem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...