2011. december 27., kedd

A múlt

2008. horgolt babapulcsi legkisebb lányomnak :)
Adott volt a V alakú minta, a többit már én ügyeskedtem ki.

2009. nyarán horgoltam, maradék fonalból:

2009. őszén volt egy nagyobb felbuzdulásom fonalügyileg, bevásároltam egy hatalmas adagot ebből a vajszínű zsenília fonalból :) Egyelőre egy sálig jutottam, amit azóta is nagyon szeretek hordani. Szettesíteni kéne...

Ez egy régebbi munkám, rögtön az előző bejegyzésben szereplő pulóver után -pár évvel :)
Első sikerélményem! Nagyon nem lehetett elrontani, mert két téglalapból van összevarrva :)
Máig szívesen hordom, pedig a kék-korszakom azóta letűnt.

Saját tervezésű tojástartók, színes kenderzsinegből.
Azért emlékezetes, mert ezidőtájt foglalkoztam sokat a gportalos horgolós oldalammal!

Ezek a holmik a múlthoz tartoznak, mert a szárnypróbálgatásaimat fémjelzik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szívesen fogadok minden véleményt, kritikát, építő javaslatot :)
A megjegyzések azután jelennek meg, ha én engedélyeztem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...