2012. január 29., vasárnap

Hajpánt próbálkozások

 Szombaton elkapott a horgolhatnék. Dolgozhattam volna éppen a kék kendőmön, vagy akár a stólámon is, de nem, nekem valami újba kellett belenyúlnom.

Korábban már próbáltam a lányaimnak hajpántot horgolni, pamutfonalból, rövidpálcákkal, mégis megnyúltak.

Gondoltam, legyen alul gumis, de azt hogyan tudnám szépen odavarrni, hogy ki se nyújtsa a horgolást? A varrás, főleg kézzel, nem az erősségem...
Fonal: Schachenmayr Cotton Bamboo Batik
Tű: 3 mm
Virággal 18 gr
 Aztán láttam wondrlanding blogjában egy gombos változatot. Kipróbáltam!


Nos, így is megnyúlt annyira, hogy amit itt a fotón láttok a majdnem 5 évesemen, az a 9 éves nagyomra is majdnem nagy :( Pedig trükkös voltam, és két gomblukat is készítettem, de nem elég...


Fonal: Barka - Kabala - Mignon
Tű: 3mm
Sorrendileg ez a fehéres-rózsaszín változat a harmadik, ma készült, mégpedig ajándékba. Fenomenális ötlettől vezérelve ez alul megkötős!

A megajándékozott lánykám legjobb barátnője, ők fogják nekem tesztelni, ez hogy bírja ;)


 Nagyon megtetszett egyébként ez a forma, a legjobb benne, hogy a maradék fonalakat remekül el lehet vele használni! Nagyon nem szeretem, ha beleakadok itt-ott egy kis kupacra, ami majdnem semmire nem elég már, de kidobni mégsem szeretném...

Ötleteim is vannak, formára, mintára, így remélem hamarosan elárasztom a blogomat hajpántokkal!
A második gombos változat, hogy a formáját is lássátok :)

Fonal: Mississippi Tex 60% pamut, 20% akril
Tű: 4mm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szívesen fogadok minden véleményt, kritikát, építő javaslatot :)
A megjegyzések azután jelennek meg, ha én engedélyeztem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...