2012. január 20., péntek

Horgolt korona


Nos hát igen, nem olyan, mint lennie kéne, ugyanis rettentően nem szeretek videóról alkotni. Lenne inkább leírás vagy rajz! Így gondoltam, menni fog ez fotóról is!
Hát nem, bő is lett, meg szétáll...

Aztán persze megnéztem a videót, így már érthető mi a baj: egyráhajtásos pálcákat horgoltam az aljára, félpálcák helyett, ezért nincs olyan jó tartása. Illetve a kagylómintába 2x4 pálcát tettem, nem 2x3-at, emiatt hajlik ki.

Ami vigasztal, hogy csupán 30 perc kellett az elkészítéséhez, így simán belefér még egy :)

Minta: Crown and tiara
Fonal: Barka - Kabala - Mimóza (100% pamut 180m/50gr)
Tű: 3mm

1 megjegyzés:

Szívesen fogadok minden véleményt, kritikát, építő javaslatot :)
A megjegyzések azután jelennek meg, ha én engedélyeztem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...