2012. március 8., csütörtök

Babasapik

Igaz, már nincs ilyen kisbaba a családban -bár a lányaim nagyon örültek, hogy készítettem a játékbabájukra való fejfedőt :)
Egy kedves barátom kért meg, hogy horgoljak pár fotózási kiegészítőt neki, először csak sapit lánynak/fiúnak, 0-3 hónapos korra.
A méret miatt készítettem egy nagyon alap verziót először:
Tű: 5mm
Fonal: Schachenmayr Cotton Eco, két szál összefogásával
Minta: Basic Beanie

Aztán felbuzdulva a gyors eredményen, készült egy kalapocska is:
Tű: 4mm
Fonal: Schachenmayr Cotton Eco
Minta: Crochet Hat Newborn

Utóbbi mintában a fodros befejezés nem volt benne, az csak úgy kellett hozzá :)
Mindkettő modell 0-3 hónapos korig megfelelő, de elkészíthetőek más méretben is!

Következnek a fiú verziók, aztán nem lesz megállás a sapkagyártásban, szeretnék ovis méretben is horgolni néhányat, annyira szeretem őket!

A fonalról még pár annyit: 100% biopamut (130m/50gr)

1 megjegyzés:

  1. Szépek, és nagyon tetszik a gombvirág megoldás.
    Én 5 évesre szeretnék sapit horgolni, de meglepetés lenne, na meg nem az én lányom, rápróbálni sem tudom. :D Egy labdára gondoltam, mint próbababa. :))) Ja, a fejét tudom, 50-es.

    VálaszTörlés

Szívesen fogadok minden véleményt, kritikát, építő javaslatot :)
A megjegyzések azután jelennek meg, ha én engedélyeztem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...