2012. március 17., szombat

Sapiparádé

Baba- és gyereksapka függő lettem! Elárasztanak a minták, formák, virágok és színek...
Íme az eddigi termés:
Eredetileg a kisebbik lányomé lett volna, de kb 6-8 hónaposra való :) A színeket is a lánykám válogatta, igazi babarózsa lett :)
Ezt az újszülött méretű kalapot már mutattam, csak lecseréltem a gombokat virágra, amit felturbóztam ;)
Kb 3-6 hónaposra való, fodros szélű sapika, megkötővel, hogy a tekergő-nyújtózkodó kismanó ne szedhesse le túl könnyen...
Nagyimintás sapka, immár tényleg a kisebbik lányomnak való méretben!
Közben az elképzelés is változott némileg, a teljesen fekete virágról sikerült lebeszélnem :)
Próbálkozásaimban a túl nagyra sikerült változat is előfordult, ez még rám is nagy, de a 9 évesem szívesen rohangál benne, vagy épp bringázik :)
Fonal: mindegyiknél 100% pamut

1. Babarózsa: Barka-Kabala (50gr/180m) katona (1gr) és puncs (17gr) színekben, valamint Barka-Gilice (275m/100gr) föveny (3gr) színéből.
Prym 3,5-es tűvel készült.

2. lsd. előző bejegyzés

3. Fodros szélű sapka: Barka-Gilice (275m/100gr) üstökös (25gr) és lazac (3gr) színekből, 3,5-es tűvel horgoltam.

4. Nagyimintás sapka, minta innen! Barka-Gilice (275m/100gr) lazac (10gr) és föveny (4gr) színekből, 4-es tűvel.

5. Elina virágos sapkaleírása alapján készült, a már többször említett Barka-Gilice három színéből (üstökös 13gr, lazac 24gr, föveny 27gr), 4-es tűvel horgoltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szívesen fogadok minden véleményt, kritikát, építő javaslatot :)
A megjegyzések azután jelennek meg, ha én engedélyeztem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...