2012. március 6., kedd

Fodros tavaszi sál újra

Ezúttal pamut-akril fonalból készítettem el az előző bejegyzésben már bemutatott minta alapján.
Ezúttal maradéktalanul elégedett vagyok! Már csak a fotózáson kell javítani és megtalálni a megfelelő körülményeket, fényeket és hátteret...

Több kép itt: Ravelry (valamiért nem engedi beszúrni a többit ide)

Fonal:
Mississippi Tex Katia (95m/50gr) 60% pamut, 40% akril
Majdnem 3 egész gombóc zöld és 1 egész drapp került bele. Ráadásul csaltam is, mert az utolsó körben, a drapp fonal nem lett volna elég, így kétráhajtásos pálcák helyett csak egyráhajtásosakat készítettem.

Tű: Prym 5.0 mm

A sál hossza 164 cm, szélessége 17 cm.

Minta: Frilly Scarf
Nagyon szuper minta, rajzos ráadásul!

1 megjegyzés:

Szívesen fogadok minden véleményt, kritikát, építő javaslatot :)
A megjegyzések azután jelennek meg, ha én engedélyeztem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...