2012. április 5., csütörtök

Tavaszi kavalkád

Még mindig sapkák...
Közben időnként előveszem a nagyobb lélegzetvételű holmikat is, horgolok pár sort, de most kell a gyors sikerélmény!
Így lett az alábbi sapika is, ahol a fő cél: kipróbálni egy mintát, amiben keresztezett pálcák vannak.
Az eredmény szép lett, méretileg olyan 6-9 hónaposra való, könnyű, pamut kalapocska:

Find on Ravelry
Készült tovább egy manósapka is, újszülött méretben. Kéket kért az ismerősöm, én ilyen csíkosra álmodtam meg. A bojtkészítést is itt próbáltam ki először, valamint a kezdéshez egy újfajta öltést: amikor egyszerre, egy lépésben készül a kezdő láncszemsor és a kezdő pálcasor. Sokkal rugalmasabb lett így a sapka széle, ráadásul nem kellett izgulnom, hogy a pálcák ráhorgolása után összemegy vagy szétnyúlik-e a méret?

Find on Ravelry
Harmadik sapi ismét újszülöttre való, szintén fotózási kelléknek készült. Piros egy kicsi fehérrel, lehet szőrös fonalból is. A fehér szálat Barka-Vattacukorral fogtam össze, sajnos nem érvényesül annyira, amennyire elképzeltem. Egy jó fotós majd kihozza :)
Egy bojt készül erre is, a búbra, de az első nem sikerült -túl furán lógott. Azért bevettem a közös fotózásba :)
Find on Ravelry

A manósapka és a piros-fehér sapika is két szál összefogásával készült, hogy a textúrájuk erősebb legyen. Mindehhez egy gombóc fonalat vettem, egyszerre húzva a szálat a széléről és a gombóc közepéből is.
Nem egyszerű ez a művelet, mert minduntalan összetekeredik a két szál, így nagyobb munkához nem alkalmas ez a megoldás!

Mindegyik sapka Barka fonalakból készült, a linkek nyomán megtalálható, miből mennyit használtam, hányas tűvel, valamint azt is, ha valamelyik minta szerint készítettem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szívesen fogadok minden véleményt, kritikát, építő javaslatot :)
A megjegyzések azután jelennek meg, ha én engedélyeztem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...